Завдання для учнів 12-Б,В класів
Опрацювати парагр.27, виконати завд. 2754,276, с.118-122 | wym-1611754134015 | |
Опрацювати парагр.28 , виконати завд. 286, с.123-126 | ||
Опрацювати парагр.29 , виконати завд.300, 302, с.129-132 | wym-1614194265415 | |
Опрацювати парагр.33. виконати Впр. 340,341,343 https://sites.google. com/view/ukrainamovna | wym-1614085258892 | |
Опрацювати парагр.35. виконати Впр. 354 wym-1614086055891 | wym-1614085813749 | |
Опрацювати парагр.36. виконати Впр. 364 https://sites.google. com/view/ukrainamovna wym-1614194003674-до 28.02.!!! | wym-1614086172002 | |
ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ДО 28.02.2021 | wym-1614193700379 | |
БЕРЕЗЕНЬ | ||
Опрац. параграф 38, с.173-175. Виконати Впр.382(Іч.),386 (Іч.) | wym-1615362244129 | |
Опрац. параграф.39-40 Впр.397-399 https://www.youtube. com/watch?v=0ZnI-1WuM8k https://www.youtube. com/watch?v=KHTDig7qPLg | wym-1615362622785 | |
І. Підготувати повідомлення на одну з тем(на вибір): 1.Поняття про фразеологізми.Класифікація фразеологізмів 2.Джерела походження фразеологізмів ІІ. Виписати з творів Т. Шевченка фразеологізми, пояснити їх значення(наприклад:…запустить пазурі в печінки (боляче вразити, доводити до відчаю, завдавати прикростей); - з поеми «Сон» А ми дивились і мовчали, і мовчки чухали чуби (замислюватися, не знаючи, як вийти зі скрутного становища; відчувати незадоволення від зробленого; бути нерішучим); | ||
Тема. Засоби вираження мовної промови.Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні.Риторичні фігури. Антитеза. Повторення. | Підготувати виступ,довільно обравши тему.Зробити презентацію засобів мовного вираження. Виписати із творів художні засоби. | Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KTJrwErk3Cw |
КВІТЕНЬ 2021 | ||
Перейти за посиланням, завдання виконати або в зошиті, або надрукувати та відправити на пошту natavasva77@gmail.com | wym-1617609965254 | |
Повторити та законспектувати ЩЕ РАЗ с.173-175 (табл.) | wym-1618213899590 | Виконати контрольну роботу!!! |
Знайдіть і виправте у навчальних завданнях мовні помилки | — Драстє, любий Д'Артаньяне, — сказав Араміс. — Повірте, я радий вас бачити. (Олександр Дюма. Три мушкетери.) Комедія так відволікла Кетрін від її журби, що ніхто, спостерігаючи за нею на протязі перших чотирьох актів, не міг би запідозрити, що вона чимось пригнічена.(Джейн Остен. Нортенґерське абатство.) | Спочатку щитали, що через таламус проходять тільки зорові шляхи, тому його називали “зорові горби”. (Фізіологія людини і тварин: Підручн. / За ред. М. Ю. Клевець) Крадь і не озирайся, так як ніхто його не стереже, ніхто не всадить заряду солі у твою індивідуальність. (Остап Вишня. Вишневі усмішки. Заборонені твори.) |