• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ІНСТИТУЦІЙНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ №1

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: “ Забезпечення якості педагогічного процесу та формування потенційної готовності особистості учня до самореалізації в соціумі, активної громадянської та професійної позиції”



М Е Т О Д И Ч Н А Р А Д А

Підготовка учителя

науково-методична психолого-педагогічна науково-теоретична

функціональні структури

постійнодіючі епізодичні

Ш Ц К Семінари практикуми

Творчі групи Педагогічні читання

Школи перспективного досвіду Науково-практичні конференції

Тижні педмайстерності Творчі звіти

Педагогічні студії Психолого-педагогічні семінари

Консалтинговий центр (школа ІІІ ступеня)

Психолого-педагогічна самоосвіта

Докурсова і курсова робота

Самоосвіта

Випуск інформаційних бюлетнів, робота із сайтом, ведення власного блогу

Науково-теоретична

Науково-методична проблема школи: ”Забезпечення якості педагогічного процесу та формування потенційної готовності особистості учня до самореалізації в соціумі, активної громадянської та професійної позиції”. – 3 рік (педради, методичні рекомедації)

Теми самоосвіти членів адміністрації:

Панкоша Катерина Леонідівна – директор школи:

«Управлінська діяльність директора по впровадженню інноваційних технологій та програм у навчально – виховний процес закладу ІІ-ІІІступенів

Васильєва Наталія Юріївна – заступник директора з НВР:

“Нові підходи до організації освітнього процесу в сучасному навчальному закладі”.

Кiлькiсть переглядiв: 422

Коментарi