Українська література

Завдання для дистанційного навчання на період карантину з 13.03 по 03.04. 2020 р. з української літератури
8-А

1. Дати письмову відповідь на запитання 7, що на сторінці 201.

2. Опрацювати та законспектувати сторінки 205-209.

3. Дати відповідь на запитання 1-4, що на сторінці 209

4. Прочитати оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» .

5. Дати письмову відповідь на запитання 9, 13 на сторінці 217.

6. Прочитати Олесь Гончар «Бригантина».

Стьожка Л.М.
9-А

Розкрити питання, прочитавши твори (письмово)

1. Т. Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим…»

Критичний перегляд національної історії задля перспективи і кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо…) (стор. 236-239)

2. Т. Шевченко «Катерина»

1) Еволюція жіночого образу у творах Т. Шевченка. Романтичний тип втілення жіночої долі у поемі «Катерина»

2) Характеристика образу Катерини в одноіменній поемі Т. Шевченка. Висловити власне ставлення до ї долі та вчинків.

(стор.240-246)

3) Реалістично-побутовий тип втілення теми жіночої долі в поемі «Наймичка»

(стор.246-248)

Стьожка Л.М.
10-А

Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент” Образ панни – утілення ідеї вічної вжіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору. Читати твір В.Винниченка «Момент»

Олійник В.М.
10-Б

Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник

Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент” Образ панни – утілення ідеї вічної вжіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору. Читати твір В.Винниченка «Момент»

Олійник В.М.
11-А

1. Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена євангелія», «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контек­сті вселюдських мотивів

ТЛ: міфологізм, асоціативність

2. Осип Турянський. «Поза межами болю» - поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Загальнолюдські мотиви й гуманіс­тичні цінності.

Олійник В.М
11-Б МОДЕРНА ДРАМАТУРГІЯ І ТЕАТР- презентація (Розвиток нового українського театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії. Пошук модерних форм сценічного мистецтва. Роль театру «Березіль» у суспільному й культурному житті України.)Пошук модерних форм сценічного мистецтва. Роль театру «Березіль» у суспільному й культурному житті України.
Микола КУЛІШ «Мина Мазайло», «Патетична соната»

Остап ВИШНЯ (Губенко).
Усмішка «Моя автобіографія».«Сом» та «Письменники».
Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена євангелія», «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контек­сті вселюдських мотивів
ТЛ: міфологізм, асоціативність
Васильєва Н.Ю.
12-А

Українська література за межами України

1. Активізація українського творчого процесу за кордоном. Об’єднання письменників «Слово».

Нью-Йоркська група як своєрідний творчий рух нової генерації

2. В. Барка. Життя і творчість В.Барки. Історія написання роману «Жовтий князь», його історична основа. Головні ідейно - тематичні лінії.Прочитати «Жовтий князь»

Олійник В.М.
12-Б
12-В
Українська «химерна проза»
1
Підготувати повідомлення «Химерна проза» 2. Опрацювати біографію Василя Земляка (Презентація +реферат) 3. Прочитати твір «Лебедина зграя» 4.Охарактеризувати головних героїв твору. Образи – символи у творі.5. Контрольний твір за творчістю О. Гончара, Г. Тютюнника, В. Земляка
Традиція бароко в ХХ столітті 1. Створити опорну схему конспекту за темою: «Життя і творчість Валерія Шевчука» 2. Прочитати роман – баладу «Дім на горі» 3. Створити проект за обраною темою: Проект 1. «Теорія літератури» Проект 2. «Своєрідність архітектоніки твору» Проект 3. «Барокові притчеві мотиви» Проект 4. «Фольклорна основа твору» Проект 5. «Проблематика й символіка твору» Проект 6. «Історія написання твору» Проект 7. «Демонологічні образи» Проект 8. «Жіноче начало й чоловіче у творі»
4. Скласти візитну картку твору (у зошиті)

Нью-Йоркська група як своєрідний творчий рух нової генерації

2. В. Барка. Життя і творчість В.Барки. Історія написання роману «Жовтий князь», його історична основа. Головні ідейно - тематичні лінії.Прочитати «Жовтий князь»

Васильєва Н.Ю.


https://sites.google.com/
view/ukrainamovna/
- перевірка знань

11-Б клас, 12- Б, В класи - вчитель Васильєва Н.Ю https://sites.google.com/view/ukrainamovna/- перевірка знань

Завдання №2 для дистанційного навчання на період карантину з 06.04 по 21.04. 2020 р. з української літератури



8-А

1. Прочитати«Шпага Славка Беркути» Ніни Бічуї. Законспектувати біографію Ніни Бічуї. Дати відповідь на запитання 2, 10(письмово).

2. Законспектувати сторінки 241-242.

3. Яка роль батьків і вчителів у вихованні дітей у повісті «Шпага Славка Беркути»? (письмово)

Стьожка Л.М.
9-А

1. Трагедія жінки-матері , боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі у поезії «У нашім раї на землі…»(розкрити питання, письмово)

2. Лірика Шевченка періоду арешту й заслання та після повернення з нього. Аналіз поезій «Доля», «Росли укупочці, зросли» (скласти паспорт однієї з поезій за вибором учня)

3. Вивчити напам’ять «Доля» Тараса Шевченка

4. Біблія у житті Т.Г.Шевченка. (опрацювати сторінки 261-268.

5. Написати реферат на тему: «Світова велич Т.Г. Шевченка»

6. Прочитати О.Іваненко «Наймичка»

Стьожка Л.М.
10-А

Написати письмовий твір-роздум за творчістю В. Винниченка(теми на свій розсуд)

Образне слово поетичного модернізму

Прочитати альманах “З-над хмар і з долин”. Знати про угруповання “Молода муза”. “Нова” драма на межі століть. Життєвий і творчий шлях Лесі Українки

“Contra spem spero!” Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші “Слово, чому ти не твердая криця...”

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну...”ТЛ: неоромантизм

Виразне читання поезій Лесі Українки “Contra spem spero!” (напам’ять)

Драма Лесі Українки “Лісова пісня”, її фольклорно-міфологічна основа. Знати зміст твору.

ТЛ: драма-феєрія

Олійник В.М.
10-Б

Написати письмовий твір-роздум за творчістю В. Винниченка(теми на свій розсуд)

Образне слово поетичного модернізму

Прочитати альманах “З-над хмар і з долин”. Знати про угруповання “Молода муза”. “Нова” драма на межі століть. Життєвий і творчий шлях Лесі Українки

“Contra spem spero!” Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші “Слово, чому ти не твердая криця...”

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну...”ТЛ: неоромантизм

Виразне читання поезій Лесі Українки “Contra spem spero!” (напам’ять)

Драма Лесі Українки “Лісова пісня”, її фольклорно-міфологічна основа. Знати зміст твору.

ТЛ: драма-феєрія

Олійник В.М.
11-А

О. Турянський. «Поза межами болю». Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. Ідея перемоги духа над матерією

Написаити письмовий твір-роздум «У чому сенс життя?»

Література письменників-емігрантів. «Празька школа»

Євген Маланюк. Коротко про письменника. Читати уривок з поеми. «Напис в книзі віршів»
Олійник В.М.
11-БОстап ВИШНЯ (Губенко).Усмішка «Моя автобіографія».«Сом» та «Письменники».Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена євангелія», «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контек­сті вселюдських мотивів
ТЛ: міфологізм, асоціативність
ОСИП ТУРЯНСЬКИЙ "Поза межами болю"
Васильєва Н.Ю.

https://sites.google.com/
view/ukrainamovna/
-перевірка знань
12-А

Традиція бароко в ХХ ст.

Валерій Шевчук. Життя й творчість митця. Особливості світобачення, громадянська позиція. Зв’язок із давньою українською літературою.

ТЛ: бароко

Композиція роману - балади «Дім на горі» ( повість - преамбула і збірка новел «Голос трави»). Використання традиції європейської балади. Розгалуженість сюжету.

ТЛ: притчевість, символічність, роман-балада

Українська історична проза

У лещатах радянської ідеології. Історичні твори.

Павло Загребельний. Коротко про письменника. Загальна характеристика історичної прози

Історична основа й художній вимисел у романі «Диво»

Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ.

ТЛ: історична правда, художній вимисел. Скласти анкети головних героїв, цитатних характеристик

Олійник В.М.
12-Б,ВСучасна українська література. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років. Літературні угрупування.
Юрій Андрухович
Віктор Неборак
Олександр Ірванець
Василь Слапчук.
Сучасна проза
Галина Пагутяк "Ранок без ьвечора", "Потрапитив сад","Душа метелика"
Оксана Забужко "Казка про калинову сопілку"
Васильєва Н.Ю.
https://sites.google.com/
view/ukrainamovna/


12-Б,В класи

Скласти візитну картку твору
1 Назва
2 Автор
3 Рік написання
4 Історія написання
5 Життєва основа твору
6 Тема
7 Проблематика
8 Ідея
9 Жанрова своєрідність
10 Сюжетна основа
11 Композиція
12 Образи


Завдання №3 для дистанційного навчання на період карантину з 22.04 по 11.05. 2020 р. з української мови

8-А

1. Опрацювати та законспектувати біографію Володимира Дрозда.(стор. 243-245)

Прочитати оповідання « Білий кінь Шептало». Дати відповідь на запитання 12 стор. 252(письмово)

2. Опрацювати та законспектувати біографію Юрія Винничука (стор. 254-255)

Прочитати повість –казку «Місце для дракона» . Скласти план до повісті, дати відповідь на запитання 2 стор. 262(письмово)

3. Опрацювати та законспектувати біографію Валентна Чемериса (стор. 282 – 283)

Прочитати «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання». Охарактеризуйте героя твору, що сподобався вам найбільше, використовуючи цитати з твору(письмово).

Стьожка Л.М.
9-А

1. Опрацювати та законспектувати біографію Пантелеймона Куліша.(стор. 275-284).

Прочитати роман «Чорна рада». Написати характеристику героя твору, використовуючи цитати та висловивши свою думку про даного персонажа.

Для перевірки знань перейдіть за посиланням:

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-lteratyra-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-garyunova-yu-o-tishcenko-z-r-bytko-s-g-ltvnova-m/zanyattya-19-panteleyimon-kylsh-roman-chorna-rada-hronka-1663-roky-praktichne-zanyattya/zanyattya-19-test-yak-na-zno

2. Опрацювати та законспектувати біографію Марко Вовчок.(стор.297-303)

Прочитати оповідання «Інститутка». Скласти паспорт твору. Дати письмову відповідь на запитання 16, що на стор.318

Для перевірки знань перейдіть за посиланням:

https://www.ukrlitzno.com.ua/testi-marko-vovchok-institutka/
Стьожка Л.М.
10-А

1.Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Симбіоз духовності і прагматизму в образі Лукаша.

Написати есе «Життя і мрія в згоді не бувають і вічно борються» (за мотивами «Лісової пісні»).

2.Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”.

Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії.

3.Література рідного краю (прозові твори). Література рідного краю (віршовані твори).

Знати прозові та віршовані твори письменників рідного краю.

4.Повторення вивченого матеріалу в ІІ семестрі.

Повторити вивчені твори в ІІ семестрі.

Олійник В.М.
10-Б

1.Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Симбіоз духовності і прагматизму в образі Лукаша.

Написати есе «Життя і мрія в згоді не бувають і вічно борються» (за мотивами «Лісової пісні»).

2.Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”.

Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії.

3.Література рідного краю (прозові твори). Література рідного краю (віршовані твори).

Знати прозові та віршовані твори письменників рідного краю.

4.Повторення вивченого матеріалу в ІІ семестрі.

Повторити вивчені твори в ІІ семестрі.

Олійник В.М.
11-А

1. Значення творчості письменників західноукраїнської літератури.

Вміти розповідати про літературний процес в Західній Україні (до 1939 року), знати біографії письменників західноукраїнської літератури; підготувати повідомлення.

2. Поети рідного краю.

Підготувати проект до уроку літератури рідного краю (за творчістю письменників-земляків).

3. Презентація (захист) проектних робіт.

Підготувати презентацію до уроків: « Поетична подорож творчістю письменників-земляків»

4. Повторення вивченого матеріалу в ІІ семестрі.

Повторити вивчений матеріал.

Олійник В.М.
11-БВміти розповідати про літературний процес в Західній Україні (до 1939 року), знати біографії письменників західноукраїнської літератури; підготувати повідомлення.
Підготувати проект до уроку літератури рідного краю (за творчістю письменників-земляків).
Виконати завдання за посиланням https://sites.google.com/
view/ukrainamovna/
Васильєва Н.Ю.
12-А

1.Пошуковість, експериментаторство в сучасній прозі. Сучасний світ, людина в міфовізіях, відчуттях, рефлексіях. Поєднання різних стильових тенденцій, конкретики сучасного життя з універсальністю часопростору.

Галина Пагутяк. Узагальнююча візія сучасного світу. Упевнений наголос у ній на духовності, внутрішніх гуманних потенціях людини. «Ранок без вечора», «Потрапити в сад», «Душа метелика»

( на вибір)

2. Життя і творчість Оксани Забужко.

Оксана Забужко «Казка про калинову сопілку». Вічні філософські категорії життя і смерті, добра і зла, любові й ненависті крізь призму оновленого міфу про двох сестер, утіленому в українській народній казці « Про вбиту сестру і калинову сопілку»

3.ЛРК Творчість Віри Гутник

Знати про життя і творчість Віри Гутник

4.Захист проектів«Мій улюблений письменник та його творчість»

Підготувати проекти на тему: «Мій улюблений письменник та його творчість»

Олійник В.М.
12-Б,В Галина Пагутяк. Узагальнююча візія сучасного світу. Упевнений наголос у ній на духовності, внутрішніх гуманних потенціях людини. «Ранок без вечора», «Потрапити в сад», «Душа метелика»
Оксана Забужко «Казка про калинову сопілку».Вічні філософські категорії життя і смерті, добра і зла, любові й ненависті крізь призму оновленого міфу про двох сестер, утіленому в українській народній казці « Про вбиту сестру і калинову сопілку»
Захист проектів«Мій улюблений письменник та його творчість»
Виконати завдання за посиланнямhttps://sites.google.com/
view/ukrainamovna/
Васильєва Н.Ю.
Кiлькiсть переглядiв: 302

Коментарi