• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота

На допомогу соціально-психологічній службі та класним керівникам

З досвіду роботи з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги

на допомогу соціально-психологічній службі та класним керівникам

… Учитель стає на місце кращого батька, кращої матері. Він підхоплює з їхніх рук нитку виховання в тому місці, де вони вже не в змозі продовжувати. Така людина здатна піднести духовний рівень цілого села, розвинути в молоді сили і здібності, підвести молодь до нового способу думання і дій. Й.Г. Песталоцці

Правопорушення – вчинки людей, що порушують Конституцію держави, її закони чи підзаконні акти.Розрізняють такі види правопорушень – дисциплінарні проступки (спізнення, порушення дисципліни, пропуск занять чи роботи без поважної причини, порушення інших трудових чи службових обов’язків);

цивільноправові або майнові правопорушення (знищення або пошкодження чужого майна);

адміністративні проступки (порушення Правил дорожнього руху, несплата за проїзд у транспорті, розпалювання багаття на шкільному подвір’ї, парку чи у іншому забороненому місці);

кримінальні правопорушення, які є найтяжчими і в законодавстві називаються злочинами( крадіжки, нанесення тілесних ушкоджень та інші).

Відповідальність – визначені законом дії стосовно порушників закону. Відповідно до видів правопорушень виділяють і види відповідальності.

Для виховання дитини потрібно більш проникливе мислення, більш глибока мудрість, ніж для управління державою.

ПАМ’ЯТКА соціальному педагогу, класному керівнику щодо визначення «складного «важковиховуваного» учня» «Складним» вважається учень, який:Ø Не відвідує уроки без поважних причин. Можливі причини невідвідування школи: конфлікти з учителями та однокласниками; непідготовлені домашні завдання; нецікаво на уроках; конфлікт у сім’ї. Систематично:запізнюється на уроки; порушує вимоги до зовнішнього вигляду; не готується до уроків; порушує дисципліну на уроках чи на перерві; має схильність до шкідливих звичок; проявляє агресивність у стосунках з іншими; не реагує на зауваження.

ПАМ’ЯТКА соціальному педагогу, класному керівнику з виявлення неблагополучних сімей

Батьки зловживають алкоголем.

  1. Батьки не приділяють достатньої уваги вихованню дитини.
  2. Батьки не створюють належних умов для навчання і виховання дітей.
  3. Батьки ведуть аморальний спосіб життя.
  4. Батьки страждають на психічні захворювання.
  5. Батьки позбавлені батьківських прав, перебувають під слідством.

Дитина потребує вашої любові найбільше саме тоді, коли вона менше за все її заслуговує.

Критерії постановки учня на внутрішкільний облік

На внутрішкільний облік учень може бути поставлений

  1. За порушення Статуту закладу освіти, що виразилися:

– у систематичних пропусках навчальних занять без поважних причин і як наслідок

цього – неуспішності;

– агресивній поведінці у школі (бійки, жорстоке поводження з учнями, приниження

людської гідності);

– уживання ненормативної лексики;

– паління на території закладу освіти;

– вживання спиртних напоїв, психотропних та наркотичних речовин, появі у

громадських місцях у нетверезому стані;

– схильність до бродяжництва, жебракування, крадіжок особистого та громадського майна;

– псування шкільного майна;

– порушення правил безпеки, а саме принесення до школи вибухових пристроїв, колючих та ріжучих предметів, хімічних речовин, газових балончиків та інше.

– крадіжка, самосуд.

  1. Учні, що перебувають у соціально небезпечному оточенні (родина, двір, суспільні установи).

На внутрішкільний облік ставляться учні, які проживають у родинах, що не займаються або не в повній мірі займаються вихованням дітей; родини, що перебувають у соціально небезпечному становищі.

Рекомендації для постановки на облік учня, а також її причини дає, насамперед, класний керівник, а також вчителі, що працюють у даному класі, адміністрація школи.

Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими. Оскар Уайльд

/Files/images/DSC02749.JPG

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ

ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ

  • Виховання духовно і фізично здорового покоління.
  • Використання традиційних, нестандартних систем і методик роботи та педагогічних технологій.
  • Удосконалення системи роботи школи щодо збереження та зміцнення здоров'я учнів.
  • Прищеплення навичок і потреб здорового способу життя.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • Виховання особистості, яка здатна жити в новому суспільстві.
  • Активна життєва позиція учнів.
  • Спроможність приймати оптимальні і неординарні самостійні рішення.
  • Досягнення оптимального особистісного рівня кожного учня.
  • Сформованість сталих потреб турбуватися про своє здоров'я та прагнення здорового способу життя.

ПЕРСПЕКТИВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ

1.Забезпечення виконання законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку освіти, дотримання Конституції України, Міжнародної декларації прав людини, Конвенції прав людини. 2.Створення комфортних умов для навчання, виховання та розвитку учнів 3. Сприяння розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів. 4. Формування особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення.5.Забезпечення оптимальних умов для розвитку інтелектуальних здібностей школярів. 6. Упровадження у виховний процес інноваційних технологій , досягнень передового й перспективного педагогічного досвіду та психолого-педагогічної науки.

Кiлькiсть переглядiв: 979

Коментарi