• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

УВАГА! ГРАФІК ПІДСУМКОВИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ ЗА ІІ СЕМЕСТР!!

8-А9-А
Українська мова21.0418.05
Українська література20.0520.05
Зарубіжна література18.0521.05
Англійська мова14.05
21.05
12.05
19.05
Історія України18.0525.05
Всесвітня історія19.0514.05
Мистецтво20.05
Правознавство12.05
Алгебра18.0526.05
Геометрія26.0520.05
Інформатика19.0514.05
Хімія11.0521.05
Біологія18.0514.05
Географія14.05. 21.05.
Фізика14/0513/05

УВАГА! ГРАФІК ПІДСУМКОВИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ ЗА ІІ СЕМЕСТР!!

10-А10-Б11-А11-Б
Українська мова19.0519.0519.0525.05
Українська література06.0506.0507.0518.05
Зарубіжна література25.2525.0525.0525.05
Англійська мова12.05
13.05
19.05
20.05
18.05
25.05
12.05
13.05
19.05
12.05
19.05
Історія України13.0527.04
13.05
28.0413.05
20.05
Всесвітня історія20.0518.05
25.05
25.0513.05
13.05
Мистецтво18.0513.05
13.03
20.0520.05
20.05
Громадянська освіта21.0529.04
20.05
Математика27.05
20.05
05.05
14.05
25.05
25.05
19.05
18.05
Фізика14/0519/0520.0521.05
Географія21.05.. 21.05.27.0421.05.
Хімія14.0507.0518.0514.05
Біологія12.0512.0528.0407.05
Інформатика18.0518.0514.0518.05

УВАГА! ГРАФІК ПІДСУМКОВИХ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ ЗА ІІ СЕМЕСТР!!

12-А12-Б12-В
Історія України13.0514.0506.05
13.05
Всесвітня історія19.0521.0508.04
13.05
20.05

ЛіС14.05..25.05..
Фізика та астрономія14/5 ф.
19.05 а.
14.05 ф.
19.05 а.
16.05 ф.
21.05 а.
Біологія та екологія20.0520.0519.05
Хімія13.0520.05
Українська мова21.0518.0518.05
Українська література12.0520.0520.05
Зарубіжна література25.0506.0513.05
Англійська мова18.05
19.05
25.05
18.05
19.05
25.05
12.05
18.05
19.05
25.05
Математика14.05
14.04
19.05
19.05
19.05
13.05
Інформатика19.0514.0518.05

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ

Для ефективної організації навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти в умовах обмеження освітнього процесу рекомендуємо використовувати форми дистанційного навчання.

Дистанційне навчання – форма організації і реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники (об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію принципово і переважно екстериторіально (тобто, на відстані, яка не дозволяє і не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч, інакше, коли учасники територіально знаходяться поза межами можливої безпосередньої навчальної взаємодії і коли в процесі навчання їх особиста присутність у певних навчальних приміщеннях навчального закладу не є обов’язковою).

Для ефективної організації навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти в умовах обмеження освітнього процесу рекомендуємо використовувати форми дистанційного навчання.

Дистанційне навчання – форма організації і реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники (об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію принципово і переважно екстериторіально (тобто, на відстані, яка не дозволяє і не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч, інакше, коли учасники територіально знаходяться поза межами можливої безпосередньої навчальної взаємодії і коли в процесі навчання їх особиста присутність у певних навчальних приміщеннях навчального закладу не є обов’язковою).

Науково-методичний центр

Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради

Інструменти спілкування в дистанційному навчанні

Перелік електронних джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організації дистанційного навчання

Дистанційне навчання – нова організація освітнього процесу, що ґрунтується на використанні як кращих традиційних методів навчання, так і нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також на принципах самостійного навчання. Призначена для широких верств населення незалежно від матеріального забезпечення, місця проживання, стану здоров’я. Дистанційне навчання дає змогу впроваджувати інтерактивні технології викладення матеріалу. Процес навчання може відбуватися будь-де і будь-коли, єдина умова – доступ до мережі Інтернет.

Процес дистанційного навчання орієнтує учнів на творчий пошук інформації, вміння самостійно набувати необхідні знання і застосовувати їх у вирішенні практичних завдань з використанням сучасних технологій. Учителі повинні мати універсальну підготовку – володіти сучасними педагогічними та інформаційними технологіями, бути психологічно готовим до роботи з учнями у новому навчально-пізнавальному середовищі.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 1035

Коментарi