• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тиждень педмайстерності вчителів гуманітарного циклу

Тиждень педмайстерності вчителів гуманітарного циклу

2016-10-07

/Files/DSCN3759.JPG

У сучасних умовах розвитку освіти кожен педагог, що усвідомлює потреби сучасного суспільства і власну відповідальність за якість надання освітніх послуг не тільки перед державними органами, а перш за все своїми учнями, їхніми батьками та колегами-педагогами, намагається впроваджувати у свою роботу нові освітні технології. З метою вивчення роботи вчителів гуманітарного циклу, упровадження в навчально-виховний процес ефективних форм і методів роботи з учнями вечірньої школи як засобу розвитку творчості педагога з 11 по 22 жовтня 2016 року в Білоцерківській вечірній (змінній) загальноосвітній шкоі ІІ-ІІІ ступенів проводився Тиждень педагогічної майстерності.

Протягом цього терміну проводилися наступні заходи:

-відкритий захід з історії України «28 жовтня-День визволення України від німецько-фашистських загарбників» (учитель Бондар К.М.)

-бінарний урок з української мови та Біблійної історії і християнської етики (учитель Олійник В.М.)

-відкритий урок з англійської мови «Вибір успішної професії» (учитель Манович О.О.)

- Цікавим за змістом і не традиційним за структурою був урок вчителя української мови та літератури Наконечної О.Б , з теми: ««Життєвий та творчий шлях І. Карпенко-Карого», в ході якого учні, досліджуючи просторово-часові проміжки, при перегляді презентації про виникнення хутору «Надія» та життєвий шлях драматурга, мали змогу відкрити багатогранну особистість Івана Тобілевича.

За підсумками проведеного методичного заходу прийнято рішення націлити дії всіх учасників навчально-виховного процесу на підвищення рівня педагогічної культури колективу з урахуванням креативних здібностей колег та їхніх вихованців, зроблено висновки про достатній рівень проведених методичних заходів. Вчителі закладу уміють продукувати оригінальні, нетрадиційні ідеї застосовувати нестандартні форми проведення уроків, активно впроваджувати форми і методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 138

Коментарi