ВНУТРІШНІЙ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ

2019-10-31

/Files/images/DSCN8592.JPG

31 жовтня у Білоцерківському закладі загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ст. з інституційною формою навчання на педагогічній раді школи затверджено Положення про внутрішній моніторинг якості освіти у закладі. Проблема здійснення моніторингу в освіті на сьогодні є надзвичайно актуальною, оскільки саме моніторингові дослідження дають можливість цілісно відстежити реальний стан освіти. Але важливим є не просто моніторинг освіти, а дослідження та прогнозування її поступового динамічного розвитку. Ми вважаємо, що моніторинговий підхід (як сукупність прийомів, засобів спостереження за процесом функціонування та розвитку навчального закладу з метою виявлення відповідності бажаному чи прогнозованому результату, а також фіксації визначених труднощів і відхилень у розвитку освітньої системи) дозволяє сформувати інформаційне підґрунтя управління навчальним закладом.

Кiлькiсть переглядiв: 41

Коментарi